چرا 2030؟
سال 2030 طبق پیشبینی هایی که انجام شده دنیا به سمت هوشمند شدن میرود و خب لازم است که تمامی مردم بتوانند در این عرصه مهارتی داشته باشند ولی این موضوع هم مزایا و معایبی را به همراه دارد
مزاایا
خب باید بگم که مزایای خوبی دارد از جمله اینکه این سیستم میتواند جلوگیر باشد برای کسانی که در کارخانه کار میکنند یعنی حوادث بدی اتفاق نمی افتد وخب این خیلی خوب است یا مثلا سیستم های امنیتی به طوری پیشرفت میکند که دیگر هیچ سارقی نمی تواند دزدی کند و……
و اما معایب ,خب باید بگم که معایب خیلی بد است اما میتوان با مدیریت وضعیت از این اتفاق جلوگیری کرد حالا باتوجه به اینکه تا 4 سال دیگه وارد 2030 میشیم کسانی که سواد خواندن ندارند تمیتوانند دراین عرصه به خوبی عمل کنند
و یا کسانی که شغلی مانند کارگری دارند شاید بیکار شوند که حالا میتوان با دادن شغل جدید به انها از این اتفاق جلوگیری کرد
چه کنیم تا دچار سر درگمی نشویم؟
جدیدا اکادمی هایی دوره های مختلفی از جمله اشنایی با هوش مصنوعی یا اموزش کار یا استفاده از هوش مصنوعی برگزار میکنند که هر کدام موضوع مفصلی دارد و باید مفصل در باره اش حرف زد و اما کسانی که سواد ندارند .این ایده ی خودم هست حالا با توجه به این شرایط اقتصادی میتوان میکروفون به تمامی هوش مصنوعی ها اضافه کرد و کلاس های رایگان سواد آموزی برگزار کرد .
ایده ای که من برای سایت فروشگاهی دارم اینه که
با هوش مصنوعی تمامی خرید ها را کنترل کرد و هوش مصنوعی به انها نظر بده و ………
.
.
.
.
.
.
